mardi 31 juillet 2012

Interview Fantasy Artist


J'ai eu la chance d'apparaître dans le magazine Anglais "Fantasy Artist" sortit le 12 juillet pour un article de 2 pages ou je décris étape par étape une de mes illustrations "dragon rouge".

Je suis très heureux d'avoir pu répondre à cet interview et de décrire ma façon de travailler.

Je remercie le mag et tout son staff.

:)
Francis


Le magazine Fantasy Artist


 L'article en question :) je suis page 88


 L'illustration Dragon Rouge



------------------------------------------------------------

I had the chance to appear in the English magazine "Fantasy Artist" the  July 12 for an article on two pages I describe a step by step realization of my illustration "red dragon".

I am very pleased to respond to this interview and describe the way I work .

I thank the mag and all his staff.

:)
Francis